Indkaldelse generalforsamling 21/4-2026
Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2026 i Grundejerforeningen Horsens Syd
Tirsdag d. 21.04.2026 kl. 19:00 i kantinen på Bankagerskolen
Dagsorden jf. vedtægter. Indkaldelse, regnskab og budget vil blive lagt op www.gfhs.dk i de kommende dage.
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Forelæggelse og godkendelse af årsregnskab 2025 og eventuel revisionsberetning
- Forelæggelse af driftsbudget 2026 til godkendelse
- Fastsættelse af kontingent og bestyrelseshonorarer
- Forslag til vedtægtsændringer
- Forslag indsendt og modtaget fra medlemmer senest d. 13.04.2026. på mail bestyrelsen@gfhs.dk
- Valg af bestyrelse: der er pt. i alt 6 medlemmer i bestyrelsen.
- Formand – Steen Feodor er på valg, villig til genvalg
- Næstformand – Allan Brønden er på valg, villig til genvalg
- Bestyrelsesmedlem – Louise Køhler er på valg, villig til genvalg
- Bestyrelsesmedlem – Mikael Laugesen trækker sig
- Valg af revisor
- Eventuelt
Husk: forslag skal være bestyrelsen i hænde senest d. 13.04.2026 til mail: bestyrelsen@gfhs.dk.
Forslag vil være tilgængelig på hjemmesiden fra den 17.04.2026.
Med venlig hilsen
Steen Feodor Qvarfot
Formand, Grundejerforeningen Horsens Syd
31.03.2026
Vi mangler nye bestyrelsesmedlemmer, da vi gerne ser en løbende udskiftning, så hvis du har tid og lyst til at gøre en forskel i dit nærområde, har du muligheden her, så stil op til vores generalforsamling.